четвер, 16 квітня 2015 р.

Модуль 9. Рефлексія

       Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки ідати відповідь на такі запитання:
-Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?
-Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні?
-Як я можу враховувати навчальні потреби різних учнів?
Результат пошуку зображень за запитом "інформатика" Учням з особливими потребами, особливо тим, яким складно навчатися, часто доводиться вступати у справжню боротьбу з навчальним матеріалом, адже при наявності нормальних розумових здібностей (інтелекту), їм іноді важко читати, писати, розмірковувати, запам'ятовувати або узагальнювати інформацію. Навчальні проекти надають їм можливість набувати цих навичок в процесі навчання та розвивати їх в контексті цікавої та змістовної роботи.
      Обдаровані учні особливо добре вирішують завдання, які потребують навичок вирішення проблем та навичок мислення вищих рівнів. Проекти надають численні можливості для отримання учнями знань за допомогою дослідницьких навчальних проектів шляхом дослідження, обговорення та аргументації.
     Усім учням на користь диференційоване викладання, оскільки для всіх учнів є теми, в яких вони орієнтуються краще, і є такі теми, у вивченні яких їм необхідна додаткова допомога.

Немає коментарів:

Дописати коментар