четвер, 2 квітня 2015 р.

Модуль 7. Рефлексія


         Цей модуль дав мені можливість дізнатись про те, що для ефективного використання ІКТ зрозуміла доцільність он-лайнових форм оцінки набутих знань. Як можна допомогти учням завдяки постановки конкретних цілей , поетапних результатів проекту. Я вважаю, що створення прикладу учнівської роботи будь-якому учаснику тренінгу допоможе уточнити очікування від проекту учнів та покращити план вивчення теми, оскільки  дозволяє переглянути шляхи досягнення цілей, Одним з важливих питань є також, як допомогти учням пристосуватись до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання, як вибирати комп'ютерний програмний захист для прикладу учнівської роботи.
Результат пошуку зображень за запитом "інформатика"
        Навчаючись у цьому модулі, я отримала новий досвід використання блогів, їх налаштування та функції. Безперечно, це допоможе мені у моїй подальшій роботі з учнями.
         Також під час роботи над даним модулем я створювала приклад учнівської роботи в своєму блозі, перед цим - записала сценарій блогу, визначили основні ресурси для дослідження. 



Немає коментарів:

Дописати коментар